čtvrtek 11. dubna 2013

Zaneprázdněný Ráďa

Omlouvám se všem svým fanouškům a čtenářům, kteří čekají na každodenní porci mých pisálkovských výplodů, protože teď to s tímhle blogem chvíli půjde z kopce.

Dostal jsem se do období, kdy se odevzdávají eseje, dělají seminárky a navíc ještě plánuji s přáteli jeden filmový projekt (dejte bohové počasí a kinematografie, ať se to povede!) a do toho ještě samozřejmě pracuji, protože člověk musí z něčeho žít.

Všechno mě to hrozně baví - můj život je sladký jako sušenky Oreos - ale den má stále jenom 24 hodin a když člověk ještě chce spát, cvičit, jíst a žít jakýmstakýms společenským životem, nezvládám ještě k tomu psát pravidelně blog.

Proto vyhlašuji období nepravidelného přispívání!

Jak se bude projevovat? O víkendu třeba přibudou dva texty k aktuálním událostem, ale během týdne jeden dva naplánované příspěvky, nebo třeba taky nic... 

Tak se neděste. Jsem pořád naživu, plný sil a energie, ale nedostává se mi času.

Doufám, že nejpozději v červnu se vrátím ke svému klasickému tempu.

A kdo se mě nemůže nabažit, followujte mě na Twitteru. Tam něco píšu pořád!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!