čtvrtek 1. listopadu 2012

Jak jsem dělal KNIHOBLOG

Možná už jste ze čtení Ráďablogu poznali, že mám FAKT rád knížky. A taky se MOC rád předvádím před kamerou. A co vznikne, když spojím tyto dvě vášně dohromady? Knihoblog! Videoblog o novinkách na českém knižním trhu.

Při jeho natáčení jsem si připadal jako hvězda němého filmu, která zkouší přestoupit na film zvukový. Moje zkušenosti s prací před kamerou se totiž doposud smrskly hlavně na čtveřici němých grotesek, u kterých nezáleželo na tom, jestli jsem text srozumitelně vyslovoval. Vlastně jsem text ani nemusel umět, dokud jsem nějak otevíral pusu a hodně používal mimické svaly...

Jenže teď to obejít nešlo. Musel jsem se hrozbě v podobě mikrofonu postavit s úsměvem na tváři a textem v hlavě. Samozřejmě jsem z toho byl trochu nervózní, ale po cca padesáti nevydařených pokusech se člověk uvolní a text si do paměti vryje.

Výsledné video si můžete pustit níž - pokud jste tedy připraveni na mluvícího Ráďu (Už jste mě viděli na fotkách i v hraném filmu, dennodenně vidíte můj psaný projev, ale jak mluvím? To tu ještě nebylo!). Myslím, že můj mluvený projev není zas tak strašný, jak jsem se obával, ale je hrozně vidět, že jsem před kamerou zvyklý používat mimické svaly, takže mi pomrkávání a zvedání obočí prosím promiňte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!