čtvrtek 8. listopadu 2012

Comics Point v Palladiu: vítejte v ráji nerdů

Nedávno jsem zase o přestávce mezi přednáškami (vím, že to zní sladce, ale ve skutečnosti je 90minutové čekání na další vyučování docela na houby) zavítal do Palladia. Prošel jsem si knihkupectví, omrkl jsem nabídku šál a ponožek v několika obchodech s oblečením a pak jsem to spatřil... V nejnižším patře mě ozářil nápis Comics Point.

"To tady musí být nový..." zamumlal jsem si pro sebe, protože jsem si toho obchodu nikdy předtím nevšiml.

Vešel jsem dovnitř a udělal jsem  "ách!", protože jsem se okamžitě přenesl do ráje všech nerdů a maniaků ujíždějících na komiksech, filmech a seriálech. Prošel jsem si sekci knih, kde mě nejvíc zaujalo české vydání komiksů Kapitána Ameriky. Pak mi poklesla čelist, když jsem uzřel všechny ty figurky superhrdinů - Batmana, Supermana, Thora, Spideyho... A sněžítka! Sněžítka s postavami z filmů Tima Burtona. Polštáře ve tvaru donutu Homera Simpsona, přívěšky na klíče se Stormtrooperem a Darthem Vaderem a dokonce i model závěrečného utkání Luka Skywalkera s Darthem Vaderem a Imperátorem.

A úplně vzadu pod plakátem retro komiksu jsou zafóliovaná stará čísla amerických komiksů. Některé vypadají vážně skvěle a pokud si jich koupíte víc, dostanete nějaký zdarma, tak nějak to tam bylo napsáno.

Takže už vím, kde budu nakupovat vánoční dárky pro celou rodinu a přátele!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!