neděle 7. října 2012

Jsem celebrita!

Pozor! Čtete blog významné osobnosti!

Nejenže si mnohá nakladatelství vzala k srdci mé rady a postupně vydala Pýchu, předsudek a zombie, Padesát odstínů šedi a příští týden vyjde pod názvem "Ten, kdo stojí v koutě" i mnou tolik propagovaná kniha The Perks of Being a Wallflower

Ale navíc o mně vyšel článek! 

Zatím tedy pouze ve fakultním měsíčníku Sociál (nemyslete si, že jsem sociál!), ale stejně je to úspěch a výstřižek právem poputuje na mou narcistickou nástěnku k fotkám a oceněním, jež jsem za svůj krátký život nasbíral.

To jsem já na straně 24...
Jestli mě chcete domů, kupte si nové číslo časopisu Sociál - zdarma k němu dostanete Respekt - a hledejte článek Elišky Junkové.

A nyní mne omluvte, jdu pozorovat svůj odraz v zrcadle...

1 komentář:

  1. Sociál :D :D :D Začala jsem se smát nahlas uprostřed přednášky :D

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!