čtvrtek 20. září 2012

Vysokoškolský rozvrh

Ano, blíží se mi začátek zimního semestru a pánové akademici nám včera v 10 hodin středoevropského času spustili zápis předmětů a tvorbu rozvrhu. 

Letos kupodivu nenastal žádný kolaps (asi jsou všichni ještě na prázdninách), a já si tak zapsal všechno, co jsem chtěl, a pár věcí navíc, abych zaplnil mezery mezi přednáškami.

Rozvrh mi vychází od pondělí do čtvrtka s tím, že je to většinou od rána do večera, kromě středy, kdy mám jenom jeden předmět od půl čtvrté. Samozřejmě hned následoval vzrušený hromadný chat s naší skupinou na facebooku, kde všichni řešili, kolik mají kreditů, kdo jde na jaký předmět a tak dále.

Už se těším na setkání s kolegy rádobynovináři, s BO a s veselou paletou zajímavých profesorů.

Takže vzhůru do Příčné ulice nakupovat věci do školy!


Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!