středa 15. srpna 2012

Po roce na Twitteru

V těchto dnech uplynulo první výročí mého působení na Twitteru. Během onoho roku si mě sociální síť s modrým ptáčkem dostala a já si ji oblíbil víc než Facebook. 

Mým největším úspěchem bezesporu je, že jsem si za 365 dní získal 50 lidí, které zajímají ty bezvýznamné maličkosti mého života.

A přestože jsem byl na matematiku vždycky totálně levej, dokázal jsem si něco spočítat: Justin Bieber, zřejmě nejpopulárnější profil na Twitteru, má 26 584 572 followerů. Když si toto číslo vydělím 50 tak zjistím, že se mu při současném tempu sběru followerů vyrovnám za krásných 531 692 let. Za předpokladu, že Justinovi přestanou přibývat fanoušci tempem 100 za minutu.

No ale člověk nikdy neví. Třeba se stanu hollywoodskou superhvězdou, budu dostávat 55 milionů dolarů za film jako Robert Downey Jr., budu mít luxusní vilu v Beverly Hills a loft v New Yorku a na sociálních sítích ještě víc fanoušků než Justin Bieber a Lady Gaga dohromady.

No ale zpátky k tomu Twitteru: followujte mě!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!