čtvrtek 9. srpna 2012

Party #1

Sliboval jsem popsání svých zážitků z jednotlivých večírků tohoto týdne. Tak tady je první. 

Party se konala u Pavla a oficiální facebooková pozvánka udávala jako název "Briefing před útokem na Hvězdu smrti", neboť původně měl organizátor v plánu promítat jeden díl Star Wars. K tomu však nakonec nedošlo vinou příliš dobré a chytlavé zábavy.

Nejprve jsme grilovali a konzumovali dobroty, které jsme přinesli (já upekl skořicovojablečnozázvorové cookies) zatímco Míša si hrála s psíkem. Pak jsme jedli lahodné masíčko s medovohořčičným nebo šípkovým dresingem.

Když jsme maso dojedli, přesunuli jsme se ze zahrady do domu, kde jsme hráli Guitar Hero, Band Hero a The Beatles Rock Band. Samozřejmě nastala obvyklá hádka o to, kdo bude zpívat Twist and Shout, A Hard Day's Night a While My Guitar Gently Weeps - objektivně musím říct, že co se xboxových her týče, tak zpívám nejlíp, ale vysvětlujte to někomu...

No a když jsem zrovna nezpíval, tak jsem aspoň hrál videoklipy k daným písním nebo jsem jen tak tančil do rytmu, abych spálil všechny ty kalorie z dobrého jídla. Konverzace byla velice vkusná, duchaplná a veselá.

Partymetr: 7 z 10 (Nikdo se neopil, neválel pod stolem, ani nebyla sangria, takže nemůžu dát plný počet)

2 komentáře:

  1. párty u anety hodnotíš lépe? pokud jo, tak to zminíme na jejím pohřbu, protože ten bordel, co tam ráno zbyl, to ji určitě zabilo:D

    OdpovědětVymazat
  2. Už to píšu, za okamžik to tady bude i s hodnocením :D

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!