neděle 22. července 2012

Zase jednou v Luxoru

Po delší odmlce jsem si zase jednou udělal výlet do paláce knih Luxor na Václaváku, omrknout co vyšlo nového a co starého jsem přehlédl.

Hned ve vchodu v policích s knižními novinkami mě praštila do očí komiksová verze Hry o trůny. Zajímalo mě, zda je to stejně "grafické" jako seriál a odpověď zní ano. Radši jsem komiks rychle zaklapl, abych se nezačal červenat.

Zjistil jsem, že zahraniční časopisy přesunuli do podzemního poschodí k cizojazyčným knihám a ještě došlo k přesunu uměleckých knih o filmu z horního podlaží rovněž do podzemí. 

Jinak ale nic moc nového. Léto patří k chudším obdobím pro publikování knih, už se těším na podzim, kdy nás zase kromě listí zaplaví i pořádná nadílka nových knížek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!