čtvrtek 7. června 2012

TRAILER: The Perks of Being A Wallflower

Už jsem tady rozebíral trailer na Velkého Gatsbyho, který mě příliš neoslovil, a upoutávku na adaptaci Kerouacova nejslavnějšího románu Na cestě, na níž se těším, ale do našich kin přijde neznámo kdy. A teď světlo světa spatřil trailer na nový film s Emmou Watson.



Bývalá Hermiona už po Harrym Potterovi sice účinkovala v několika projektech, pokaždé však šlo jenom o drobnější role - např. kostymérka ve snímku My Week with Marilyn. Teď dostaneme první příležitost zjistit, jestli umí hrát i jiné postavy než superchytrou čarodějku. Ve filmu ze středoškolského prostředí The Perks of Being A Wallflower (dalo by se to přeložit "Jak je dobré býti samotářem" nebo "Tichá voda břehy mele", jestli chcete, abych byl kreativní) hraje sebevědomou studentku, která si spolu se svým přítelem (možná jenom kamarádem, to z traileru nejde moc poznat) pod ochranná křídla vezme tichého nováčka.

Dvojice ostřílených středoškoláků zamlklému pozorovateli ukazuje, že si jde užívat života, aniž by musel patřit mezi "ty populární".

Trailer vypadá divoce a moc zajímavě - mám rád filmy ze středoškolského prostředí, připomíná mi to báječné časy na gymnáziu, kde jsem byl ten populární a oblíbený a zároveň i trochu vyvrhel - stoprocentně si to zařadím do svého watchlistu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!