úterý 5. června 2012

Nova fanda? Bože proč?

Jestli jste si stejně jako já až doteď mysleli, že se Česku zaplaťpánbůh vyhnuly rádobyvtipné názvy TV stanic a s Primou, Novou, Coolem, Love a Barrandovem jsme to vychytali poměrně dobře, tak se připravte na šok. Nějaký Čecháček ve společnosti CET 21 totiž dostal úžasný nápad nazvat pátý program Novy (po Nově, Cinemě, Sportu a MTV) prostě "fanda".

Názvu stanice prospělo nejenom velké písmeno na začátku, ale rovnou možná úplně jiný název.

Kdykoliv se totiž řekne fanda, vybavím si obtloustlého plešouna, který s otevřeným lahváčem sedí u televize a čumí (fanda nekouká, fanda zásadně čumí) na fotbal nebo na hokej.

Novácké peklo tedy neskončilo superhyper HD Televizními novinami ani pokusem nasadit islamistickou telenovelu v prime timu. Člověk by si podle složení, které má obsahovat ačňáky, sci-fi a prostě tyhle chlapské věci řekl, že to bude něco jako primácký COOL (na který se koukat dá). Ale já se fakt bojím už toho pekelného názvu fanda.


PEKLO!

3 komentáře:

  1. Jo, s novou to jde z kopce už pěkných pár let, na jejich zprávy se koukat nedá, reklamy jsou skoro každou čtvrthodinu a potom, co začali sestříhávat i filmy, už se na novu ani nekoukám... nemluvě o tom, že pořady a seriály z jejich produkce stojí za bačkoru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja nevim, proc se nekomu jevi nazev "fanda" nejak blbe. Prece to oznacuje fanouska, kibice, kutila, zapalence do nejake cinnosti. Jelikoz jsem odjakziva byl kutil a radioamater, tak jsem nazval svoje s.r.o. FANDA elektronik s.r.o. , coz spojovalo me podnikatelske aktivity i konicky.
      Nejsem zarputily divak ruznych TV, ale tento nazev se mi libi

      Honza - www.fanda.cz

      Vymazat
  2. Tak pokud se vaše podnikání týká kutilství a podobných záležitostí, tak to ještě chápu, ale pro celoplošnou televizi se mi ten název nehodí - navíc mi vadí to zmiňované malé písmeno, mám pořád tendenci vidět to jako překlep v názvu jistého druhu medvěda.

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!