středa 20. června 2012

Jak jsem navštívil Candy Store

Jeden z nejlepších způsobů, jak prozkoumávat svět, je skrze jídlo. A ve 21. století už za ochutnáváním cizokrajných pokrmů nemusíme cestovat daleko. Na každém rohu jsou nám uspokojení chutí k dispozici indické, řecké, americké, čínské, italské, francouzské i tradiční české restaurace. V řetězci Marks and Spencer si můžeme koupit anglické sušenky, belgickou čokoládu a další pochutiny. A navíc je v Praze i Candy Store! 
Candy Store a Candy Car
O tomhle obchodě, který nabízí sladkosti a jiné pochutiny dovážené přímo z USA, jsem se dozvěděl teprve nedávno, když jsem na internetu sháněl svoje oblíbené skořicové žvýkačky Big Reds. Candy Store je totiž má na skladu za 21 Kč (jo, žvejky normálně stojí cca o polovinu míň, ale skořicové v ČR asi jinde neseženete). A kromě nich taky kuličky Maltesers, karamelky Milk Duds, vanilkovou Colu nebo bonbony M&M's s příchutí preclíků nebo arašídového másla, co jsou k dostání nejblíž možná tak v Rakousku nebo Německu a ani tím si nejsem tak docela jist.

Já se rozhodl vyzkoušet Twizzlers, protože jsem o nich už hodně četl a v posledních Transformers jim ta kočička, co neumí hrát a obsadili ji jenom proto, že Megan Fox řekla, že Michael Bay je horší než Hitler, udělala sexy reklamu. A verdikt? Je to míň sladký gumový had. Nic zvláštního. Příště zkusím ty M&M's. 

A od kamaráda jsem ještě ochutnal jeden Milk Dud - karamelky v jemné čokoládě. Ty jsou moc dobré a sladké, ale bohužel se příšerně, skutečně PŘÍŠERNĚ, lepí na zuby.  

Ale nelituju toho, že jsem to vyzkoušel. Přece jenom mě to pořád vyšlo levněji, než letenka přímo do Států. 

I když tam bych taky jednou chtěl. Kvůli tomuhle: 

















Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!