pondělí 14. května 2012

Tenhle týden bude boží (až na ty testy)

Tak nám pomalu začíná zkouškové a na naší fakultě si profesoři řekli, že zkouškové je moc mainstreamové, a tak si 99 % všech testů napíšeme ještě před jeho začátkem. S tím, jak se snažím vybalancovat školu s učením a brigádou, si připadám jako akrobat. Ale zatím jsem ještě nespadl a jestli nespadnu v příštích dvou týdnech, tak to snad bude okay.

Ale naštěstí tenhle týden mi všechny nervy bohatě vykompenzuje.

PONDĚLÍ - píšu sice dva testy - z angličtiny a češtiny, ale v Praze bude táta a odveze mi část oblečení, takže ve čtvrtek povezu jenom lehkou tašku s tím zbytkem.

ÚTERÝ - test z práva (bojím bojím!) ale na filmovém semináři se promítají Avengers - už dlouho jsem se na žádný film takhle netěšil a teď ho uvidím zadarmo! Nejpozději v úterý mi přijde výplata. Peníze!

STŘEDA - ráno škola, potom si půjdu zaběhat a musím se učit na čtvrteční test.

ČTVRTEK - test z fotožurnalistiky, ale aspoň přijde Jindřich Šídlo říct nám, jak jsme neschopní! A pak už domů! Tenhle týden jedu domů už ve čtvrtek, protože v pátek už máme jenom opakovací hodinu práce s informacemi a já mám zatím jenom jednu absenci, takže...

PÁTEK - budu doma, měl bych asi skočit za babičkou, večer přijdou přátelé (nebo možná někam půjdeme)

SOBOTA - pořád ještě doma, sladké nicnedělání a občasné kouknutí do učebnic

NEDĚLE - dopoledne pojedu zase do Prahy, protože odpoledne od tří mám brigádu. Tím pro mě božský týden skončí

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!