úterý 29. května 2012

Grafologie v praxi


Podle Wikipedie jde o pseudovědu, ale já si myslím, že naše ručně psané písmo o nás vypovídá mnohé. Je například skoro pravidlem, že úzkostliví a pečliví lidé píšou úhledněji a pečlivěji než bordeláři, kteří slovo pořádek musí hledat ve slovníku cizích slov.


Ale jsou pečliví, a proto píšou úhledně, nebo píšou úhledně a proto jsou pečliví?


Já si třeba myslím, že můj rukopis (viz výše) o mně říká spoustu věcí. Elegantní kličky, vlnky, t s tou čárečkou nahoře - jsem evidentně člověk se smyslem pro estetiku, kudrlinky naznačují umělecký potenciál a široký a nerovný sklon naznačuje jistou neorganizovanost a nestálost (protože u ničeho moc dlouho nevydržím).


A tak až vám někdo řekne, že "příšerně hrabeš", můžete se vymluvit na to, že jde o grafologický důkaz inteligence, citu pro umění nebo čehokoliv, co si ve svých kličkách najdete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!