středa 4. dubna 2012

2. série Game of Thrones si kvalitu drží a držet bude

Winter is coming? No. Winter is here!

Druhá série Game of Thrones přišla o víkendu a na rozdíl od zmiňované zimy se na ni všichni těšili. Bodejť by ne. Poslední díl neuvěřitelně dobře zvládnutého fantasy seriálu HBO odvysílala naposledy na konci června a fanoušci bezmála roční pauzu těžko snášeli jen díky knihám z prostředí Písně ledu a ohně.

Jak já jsem se těšil na tyhle úvodní titulky...
Premiérový díl nazvaný "The North Remembers" nás vrací zpátky do děje v místě, kde první série skončila, jako by se dlouhá pauza vůbec nekonala. Postavy jsou pořád tam, kde jsme je opustili, vypadají stejně (i když Daenerys mi přišla nějaká opuchlá v obličeji), prostředí je pořád stejně povedené.

Jediný rozdíl byla absence většího množství krve, násilí a sexu, na který jsme byli zvyklí z první série. Nebo se mi to možná jenom zdá, protože právě tyto momenty se mi vryly do paměti nejvíce. Každopádně jako čtenář dobře obeznámený s dějem celé následující série mě nepřestává fascinovat, jak se tvůrcům daří děje VELICE objemné knihy vměstnat do nějakých deseti epizod.

Nebojím se proto ani klesající kvality, protože seriál je na rozdíl od jiné televizní tvorby zpracováním knižní série, která si drží kvalitu i po třech tisících stránkách a autor George R. R. Martin má příběh pevně v rukou.


A už se těším na další díl!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!