pondělí 12. března 2012

Moje nová kniha: SMRTÍCÍ PRÁZDNINY

V posledních dnech jsem psal hodně o brakové literatuře a přiznávám, že nikoliv zcela nezištně. Nejspíš už jste poznali, že rád a často píšu. A je mi ctí, že vám jako prvním lidem na světě (no dobře, první byl brácha, který mi tam hledal chyby) můžu oznámit, že jsem dokončil svůj brakový román SMRTÍCÍ PRÁZDNINY. 


Chtěli si odpočinout od školy. Místo toho budou odpočívat v pokoji... 
Sedmnáctiletý Johnny Porter si o letních prázdninách chce najít přítelkyni, vydělat peníze a trénovat americký fotbal. Členové fotbalového týmu však náhle začnou umírat. Všichni si myslí, že jde o sérii nehod, ale Johnny tuší, že je za tím něco víc. V této hře nepozná soupeře podle dresu a hřiště je mnohem větší. A komu může Johnny přihrát své podezření, aniž by sám dostal smrtící touchdown?
Ke koupi je za výhodnou cenu tady na Lulu.com, případně - pokud chcete ušetřit na poštovném - mi dejte jakkoliv vědět (sms/mail/Twitter/Facebook/osobně), že máte zájem a až si budu během následujícího týdne objednávat kopii pro sebe, objednám i pro vás a podělíme se o poštovné.


"Smrtící prázdniny jsem přečetl za jediné dopoledne. Nutilo mě to pořád otáčet stránky a vzrušující konec přišel dřív, než bych si přál..." -- Zdeněk Blažek
A zároveň své fanoušky můžu ujistit, že v současné době začínám pracovat na dalším thrilleru, tak sledujte můj blog!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!