pondělí 27. února 2012

9 náhodných informací o mé osobě

1. Když otevřu bonboniéru Merci, ze všeho nejdřív vždycky sním marcipánovej bonbón.


2. Když slyším anglicky zpívanou písničku, automaticky vnímám její slova už jako přeložená.

3. Ve sprše mě napadají ty nejlepší myšlenky.

4. Můj nejoblíbenější film je Sunset Blvd., nejoblíbenější kniha Na cestě.

5. Mám slabost pro výrazné lícní kosti.

6. Rád listuju tlustými časopisy plnými reklam. U knih mám radši paperbacky, protože mám zvrácenou radost z toho, když můžu přelomit hřbet.

7. Banán loupu od stopky.

8. Jsem ochoten něco podniknout maximálně v šesti lidech, pak už z toho totiž začíná být nekontrolovatelný dav.

9. Mám rád číslo 9, protože obsahuje tři trojky a trojka je pro mě dokonalé číslo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!